توليد سه محصول جديد برپايه پلاتفرم تندردر ايران خودرو
 

 معاون توليد تندر90 ايران خودرو از توافقات جديد اين شرکت با رنو ي فرانسه درزمينه توليد محصولات جدید ، به كارگيري دانش رنو براي توسعه سيستم هاي كيفيت، برنامه هايي براي افزايش همكاري ها در زمينه خدمات فني و خدمات پس از فروش خبرداد .    
محمد رضا معتمد معاون توليد تندر90 ايران خودرو با بيان اين مطلب براساس توافق صورت گرفته با شرکت رنو ، توليد سه محصول جديد برروي پلتفرم تندر در ايران خودرو نهايي شده است .
معاون توليد تندر 90 ايران خودرو ازمذاکرات  واگذاري انحصاري مجموعه آپشن هاي وانت تندر 90 به شركت آپكو خبر داد و افزود:‌ وانت، خودرويي است كه آپشن هاي متعددي را مي توان روي آن نصب كرد و استفاده از آپشن در وانت تندر امكان توسعه محصول را در بازار ايران فراهم مي كند.
معتمد تامين قطعات محصولات رنو توسط شركت ساپكو را از ديگر توافقات صورت گرفته با شركت رنو برشمرد و عنوان كرد: شركت ساپكو به عنوان طراح و تامين كننده قطعات ايران خودرو،‌ با دارا بودن اصول مبتني بر تعالي، توانمندي بالايي در تامين قطعات حتي براي زنجيره خودروسازان معتبر دنيا دارد.
 وي گفت: مقرر شده است نقاط اشتراك شركت ساپكو با شركت رنو تقويت شده و تامين قطعات محصولات جدید  رنو به مرور و پس از کسب تائیدیه های کیفی از شرکت رنو ، در اختيار شركت ساپكو قرار گيرد.
معتمدافزود:‌ هم اكنون تامين 11 قطعه از قطعات مورد نياز وانت تندر به شركت ساپكو واگذار شده است.
وي تصريح کرد : درقرارداد رنو پيش بيني شده است تا از توان مهندسي اين شرکت درتوسعه محصولات داخلي بر روی پلت فرم آنها  استفاده شود . 
معاون توليد تندر90 ايران خودرو خاطر نشان ساخت : برنامه توليد تندر90 تا پايان سال جاري روزانه 300 دستگاه پيش بيني شده است که با اضافه شدن مدل هاي جديد تندر ، سهم بازار اين محصول افزايش چشمگيري خواهد داشت .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1909
بازدید دیروز : 1664
بازدید هفته : 7621
بازدید ماه : 17978
بازدید کل : 480802
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2