تصاویر بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


«مجله ماشین» - دومین صادر‌کننده خودروهاي چيني به ایران روز گذشته در حالی اولین شاسی بلند خود، در هتل المپیک را رونمایی کرد که قرار است از اواخر دی‌ماه، خودروی یاد شده به تولید انبوه برسد.
لیفان ایکس 60 که در شرکت کرمان موتور تولید خواهد شد از خودروهای شرکت لیفان چین است.
این خودرو که پس از لیفان 520 و 620 سومین محصول مونتاژی در کرمان موتور است، تا پایان سال 3هزار و 500 دستگاه ازآن تولید خواهد شد.
به گفته مدیرعامل کرمان موتور قرار است تا هفت ماه آینده خودروهای شرکت لیفان با سرمایه‌گذاری مشترک با کرمان موتور تولید و به کشورهای همسایه هم صادر شود.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، خودرو لیفان ایکس60 با حجم موتور 1794 سی‌سی؛ 131 اسب بخار قدرت دارد.خودروی یاد شده دارای سیستم ترمز abs و مجهز به سیستم ضد سرقت، سانروف و سنسور دنده‌عقب است.اما روز گذشته مارک تیمبر مدیرعامل شرکت لیفان به همراه مدیرعامل شرکت کرمان موتور و جمعی دیگر از مدیران دو شرکت با حضور در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالاتی پیرامون تولید و صادرات خودروی ایکس 60 متعلق به شرکت لیفان بودند.در این مراسم محمدرضا میرعلی نقی با اشاره به اینکه تا پایان سال 3 هزار و 500 دستگاه از این خودرو مونتاژ می‌شود، تاکید کرد که در مرحله نخست این خودرو به صورت سی کی دی (قطعات منفصله) وارد و تولید می‌شود، اما مذاکرات را برای سرمایه‌گذاری مشترک انجام داده‌ایم که به تدریج و تا 6 یا 7 ماه آینده خودکفایی کشور در تولید این خودرو بیشتر می‌شود.
وی افزود: با سرمایه‌گذاری مشترک زمینه صادرات این محصول به کشورهای همسایه نیز فراهم خواهد شد.مدیرعامل کرمان موتور همچنین بابیان اینکه هنوز درباره قیمت این خودرو تصمیم‌گیری نشده است، گفت: تا پایان هفته قیمت این خودرو اعلام می‌شود. عدم قیمت‌گذاری این خودرو در ایران در حالی است که مدیرعامل لیفان قیمت این خودرو در چین را 14 هزار دلار اعلام کرد. در ادامه این مراسم نیز مدیر عامل شرکت لیفان با تمجید از بازار خودرو ایران تاکید کرد که بازار ایران با فروش سالانه یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو بزرگ‌ترين بازار خاورميانه است.

تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 / 8 / 1391برچسب:benz,mercedes,Eclass,بنز,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani



چهار شنبه 8 / 8 / 1391برچسب:حراج,آر ام,RM, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

«مجله ماشین» – چارلی توماس، تاجر موفق، و کلاسیک باز خوش ذوق آمریکائی! هفته گذشته، مجموعه ای بی نظیر، شامل 175 دستگاه از خودروهای کلاسیک خود را به حراج گذاشت، که تصاویر برخی از آنها، از نظرتان می گذرد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، تمام 175 دستگاه خودروی کلاسیک وی، در عرض یک روز، و به ارزش 7.4 میلیون دلار به فروش رسید! در صورت تمایل میتوانید، جهت مشاهده فهرست کامل، و مجموع تصاویر این حراج بی نظیر، روی لینک زیر کلیک کنید:www.rmauctions.com/auctionresults.cfm



به علت نا مساعد بودن مسیر ورودی پیست و لغزنده بودن سطح باند , مسابقه در تاریخ 12 آبانماه برگزار می گردد.

به علت نا مساعد بودن مسیر ورودی پیست و لغزنده بودن سطح باند,

مسابقه در تاریخ 12 آبانماه برگزار می گردد.



نفس‏هایی که به سختی بالا می‏آیند. . .

نوشته وعکس: مسیح فرزانه

اکثرخودروسازان طی سالیان اخیر در شرایط خوب اقتصادی قرار ندارند و اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند زنگ خطر حتی برای اروپایی‏ها و سپس آسیایی‏ها زده می‏شود،در حقیقت پاریس موتور شوی امسال این خبر را می‏داد و اینجا در پاریس پژو و سیتروئن به نفس افتادند و در روز بازگشایی 50 نفر از کارگران


 لطفا ادامه این مطلب را در مجله ماشین 358 (آبان ماه1391) مطالعه فرمایید

تصاویر در لینک زیر

www.machinemag.com/358-paris.aspx

 



معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز عرضه خودروی رانا خبر داد.
عبدالله بابایی اظهار کرد: از اواخر مهر تحویل خودروی رانا به پیش‌خریداران آغاز شده است.
وی با بیان این که کسانی که دعوتنامه خودروی رانا را دریافت کرده‌اند، پس از تکمیل وجه خودروی آن‌ها تحویل می‌شود، خاطرنشان کرد: با آغاز عرضه رانا بازار خودروهای هم سطح قیمتی این خودرو نیز با شوک مثبتی مواجه خواهد شد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در پاسخ به اینکه طبق قرارداد پیش‌فروش قرار بود عرضه رانا از مهرماه آغاز شود چرا این کار از اواخر این ماه آغاز شده است، اظهار کرد: این خودرو پیش از این تولید شده و مشکلی در تحویل آن وجود نداشت با این حال به دلیل تاخیر بوجود آمده در تعیین قیمت نهایی، عرضه آن به تعویق افتاد.
رانا دومین خودرو ملی تولیدی ایران خودرو است که در کلاس c و به صورت چهار در سدان صندوق‌دار تولید می‌شود. رانا اگرچه مشابه پژو 206 است اما بدون هیچ‌گونه وابستگی به خارج از کشور تولید شده و قطع همکاری پژو با ایران خودرو تاثیری بر روند تولید این خودرو نداشته است.



فروش نقدی سوزوکی کیزاشی با تعیین قیمت این خودرو در دو نوع دستی و دنده اتوماتیک به صورت محدود در نمایندگی‌های ایران خودرو و سایت فروش اینترنتی این شرکت آغاز شد.
در قیمت‌گذاری جدید ایران خودرو، قیمت هر دستگاه کیزاشی دستی نیمه فول 92 میلیون و 900 هزار تومان و نوع دنده اتوماتیک این خودرو 95 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.
فروش این خودروها در نمایندگی‌های ایران خودرو و سایت فروش اینترنتی این شرکت به صورت محدود از امروز شروع شده و قرار است این خودروها 30 روزه به خریداران تحویل داده شود.
این در حالی است که فروش نقدی خودروهای پرتیراژ ایران خودرو به جز سمند و پژو 405 همچنان متوقف است.



شنبه 2 / 8 / 1391برچسب:فولکس,گلف, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani


  بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چین. شما بعد از شنیدن این اسم یاد چی می افتید؟ یاد آیفون پنج چینی که زودتر از اوریجینالش اومد؟ یاد تسبیح ها و قران های تو مسجد که پشتش نوشته made in china ؟ یاد عروسک هاتون که یکیش چینی نیست؟ یاد قطعات خودروی کاملاً ایرانی که همش چینیه می افتید؟

مسلماً هر چیزی که به یادش بیافتید نشون میده که چین بزرگ ترین بنداز در دنیا هستش. برید وسایل چینیه تو خونتونو نگاه کنید. یا الان تو سطل آشغالتونه یا تو انباریتون و یا گذاشتینش تو کمد تا همیشه ببینینش که درس عبرتی براتون بشه تا دیگه جنس چینی نخرید. حالا فکر کنید چنین کشوری ماشین تولید کنه! دیگه واویلا!

بعد از اینکه چین ماشین تولید کرد به دنبال مشتری واسه ماشیناش گشت. اول بازار امریکا و اروپا رو هدف قرار گرفت که امریکا به خاطر این کارش تحریمشون کرد بعد میره سراغ بازار عربها و میبینه که محصولاتش اونجا باید با فراری و لامبورگینی رقابت کنه که بعداً خودش فهمید که اینجا جایش نیست. بعد چین میگه خدایا حالا چی کار کنم تا اینکه تو نقشه یه ایرانی میبینه که مردمش همیشه مجبورند یه لگن سوار شن یا اگه یه چیز خوب بخواند سوار شن باید چند برابر قیمت اصلی اون ماشین پول بدند. پس ماشینای چینی حمله کردند به بازار ایران و حسابی فروش کردند و جالب اینجاست که به صد برابر قیمت اصلیشون به فروش میرند. حال ما در این مقاله سه تا از بهترین ماشینای چینی که دارند تو بازار ایران جولان میدن رو بررسی می‌کنیم بلکه کمکی به مردم بی چاره ایرانی بکنیم تا حداقل یه چینیه خوب بگیرند.

اسامی ماشین های مورد بحث ما به این صورت می باشد؛
لیفان 620


جیلی امگرند sc7


گریت وال ولیکس c30

حال می خوایم ببینیم در کل کدوم .....

ادامه مقاله در لینک زیر

www.pedal.ir/ویژه/مقایسه-لیفان620-جیلیec7-ولیکسc30/



تصاویری که به تازگی به بیرون درز کرده نشان می دهد که شرکت آلمانی پورشه در حال به پایان رساندن کار طراحی شاسی بلند ماکان بر پایه پلتفرم خودروی آئودی Q5 می باشد.
به گزارش CarXR.ir : با این حال ولفانگ هاتز – مدیر برنامه های پورشه – در مصاحبه ای گفت : ماکان یک Q5 با کلاه پورشه بر روی آن نیست و این شاسی بلند پلتفرمی کاملا متفاوت دارد.

وی در ادامه افزود : پورشه همه بخش های این خودرو اعم از موتور ، جعبه دنده و سامانه تعلیق را تغییر داده و این موارد حتی برای آئودی قابلا باور نیز نیستند.

هاتس همچنین تایید کرد که ماکان اولین محصول مدرن این شرکت است که به موتور چهار سیلندر مجهز  شده است.

با این وجود گفت که ماکان تا قبل از رونمایی در نمایشگاه سال بعد فرانکفورت وارد بازار نخواهد شد.

انتظار می رود که موتور چهار سیلندر این خودرو به فناوری توربو شارژ تجهیز شده باشد.

گفتنی است که پورشه از مدتی پیش اقدام به تولید شاسی بلند نموده و وارد بازار این خودروها لوکس شده است.



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 706
بازدید دیروز : 193
بازدید هفته : 1894
بازدید ماه : 7270
بازدید کل : 450191
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2