معاون فنی سامانه هوشمند سوخت گفت: تاکنون حدود یک میلیون کارت سوخت نسل جدید تولید و توزیع شده است...

 

 



ادامه مطلب ...


 

فولکس واگن جزئیات جدید کراس آپ! که قرارست ماه آینده در نمایشگاه ژنو 2013 رونمایی شود، اعلام کرد؛ بعد از مدل های مختلف هاچ بک آپ! این بار نوبت به قدبلندترین نسخه آن رسیده که باقیمت پایه ای 13,925 یورو یا حدود 18,600 دلار از تابستان 2013 درتمام بازارهای اروپایی قابل خریداری است . . .

 



ادامه مطلب ...


 

جدیدترین شماره «مجله ماشین» در سراسر کشور منتشر شد.



 

 

 کمپانی «سوبارو» اعلام کرد که از مدل مفهومی جدید خود با نام viziv در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» رونمائی خواهد کرد و همزمان تصاویر اولیه آن را نیز منتشر نمود.

اگرچه اطلاعات مربوط به این مدل هنوز منتشر نشده اما کارشناسان پیش بینی می کنند که قوای محرکه این خودرو توسط یک پیشرانه 2 یا 2.5 لیتری توربو دیزل تامین می شود و جعبه دنده آن به احتمال زیاد از نوع ضریب متغیر خواهد بود.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، مسئولین کمپانی معتقدند با رونمائی از این مدل خط مشی جدید «سوبارو» را در زمینه طراحی ظاهری و امکانات تکنولوژیکی به جهانیان اعلام خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید. اطلاعات مربوط به سوبارو «ویزیو» متعاقبا اعلام خواهند شد.

 

 

 



 به منظور کنترل بازار و جلوگیری از واسطه گری و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان، فروش ویژه پژو 206 صندوق دار v8 و رانا از سه‌شنبه 24 بهمن در نمایندگی های مجاز ایران خودرو آغاز می شود.

جواد نجم الدین افزود: فروش رانا و پژو206 v8 به صورت قطعی و پیش فروش عادی در کلیه نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با افزایش تیراژ تولید درصدد کاهش اختلاف قیمت کارخانه با بازار خودرو است.



چهار شنبه 23 / 11 / 1391برچسب:نمایشگاه خودرو,شیکاگو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

  

صدوپنجمین نمایشگاه خودروی شیکاگو، امسال از تاریخ هفتم الی هیجدهم فوریه 2013 مطابق نوزدهم لغایت سی ام بهمن ماه 91 در مرکز بین المللی McCormick Place واقع در پرجمعیت ترین شهر ایالت ایلی نویز یعنی شیکاگو برپا می شود . . .

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 21 / 11 / 1391برچسب:پورشه,کلوپ,پانامرا,کوپه,911,1962,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani
یک شنبه 20 / 11 / 1391برچسب:مکلارن,پی1,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani
یک شنبه 20 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani
جمعه 18 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani
جمعه 18 / 11 / 1391برچسب:ق, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 زیرمجموعه استرالیایی بی ام و به تازگی پکیج جدید M Sport را بصورت محدود برای مشتریانش عرضه کرده؛ البته استرالیایی ها تنها تا یازدهم فروردین ماه 92 که فستیوال M به پایان می رسد، فرصت سفارش این پکیج را تنها برای مدل های X5 ، سری5 ، سری3 ، سری1 و Z4 را دارند . . .

BMW M Sport Limited Editions for Australia

اول ازهمه پکیج X5 M Sport است؛ خودرویی که به لحاظ فنی تفاوتی با مدل های استاندارد xDrive30d ندارد. این پکیج صرف نظر از کیت بدنه شامل سراگزوزهای کرومی، چراغ های بای زنون جلو، فرمان چرمی به همراه پدال شیفتر، رینگ های 20 اینچی M، دوربین عقب، سیستم راهیابی، سیستم تشخیص صدا و درب برقی عقب و … بصورت استاندارد است. قیمت پایه ای این پکیج از 92,100 دلار آغاز می شود.

BMW M Sport Limited Editions for Australia

برای سری5 و Z4 نیز رینگ های 18 اینچی، دستگیره های کرومی درب ها، جلوپنجره ای که به رنگ مشکی براق درآمده، کفپوش نمدی و استفاده از چرم هایی بادوخت آبی برای صندلی ها از مهم ترین مشخصه های این پکیج خواهند بود که قیمت آن 77,900 دلار برای سری5 و 76,900 دلار برای Z4 اعلام شده است.

BMW M Sport Limited Editions for Australia

اما بی ام و برای سری1 و سری3 علاوه بر پکیج M Sport ، برای مشتریان استرالیایی پکیج M Sport Plus را هم آماده کرده که در آن بر روی خودروها سیستم تعلیق M نیز سوار می شود. این پکیج که فقط برای مدل های کوپه و کانورتیبل آماده شده، صندلی های اسپرت، قاب مشکی رنگ برای آینه های جانبی و پدال های فولادی ضدزنگ دارد. قیمت M Sport برای مدل های کوپه و کانورتیبل سری1 به ترتیب 48,000 و 53,800 دلار خواهد بود درحالیکه همین پکیج برای مدل های کوپه و کانورتیبل سری3 به ترتیب 70,100 دلار و 83,100 دلار قیمت خورده است.



 دلالان و واسطه‌های بازار خودرو در برابر کاهش قیمت این محصول مقاومت می‌کنند. قیمت‌ها در این بازار تثبیت شده تا به زودی با آغاز عرضه از سوی خودروسازان شاهد نزولی شدن قیمت‌ها باشیم.

یک کارشناس صنعت خودرو تنها راهکار واقعی کنترل قیمت این محصول را کاهش صد درصدی تعرفه واردات می‌داند.

علی خاکساری اعلام کرد: با مصوبه جدید قیمت‌گذاری خودروسازان می‌توانند همچنان به اقدامات خود برای رشد قیمت‌ها ادامه دهند.

وی با بیان اینکه بازار خودروی ایران صد درصد انحصاری بوده و به همین دلیل خودروسازان می‌توانند قیمت دلخواه را برای محصولات تعیین کنند، خاطرنشان کرد: تنها راه خروج از این وضعیت از بین بردن انحصار در این بازار است که راهکاری جز به صفر رساندن تعرفه واردات ندارد.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: در صورت حذف تعرفه، خودروهای با کیفیت خارجی با قیمت مناسبی وارد کشور شده و حقوق مصرف‌کنندگان تامین خواهد شد.

وی افزود: در آن صورت خودروسازان داخلی نیز مجبور خواهند شد به سمت اصلاح مدیریت، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های بی مورد و ارتقای کیفیت محصولات حرکت کنند.

خاکساری تصریح کرد: در صورتیکه تعرفه واردات خودرو در حد قابل توجهی کاهش نیابد سیاست‌های فعلی خودروسازان در نحوه عرضه و تعیین قیمت خودرو به اشکال مختلف ادامه یافته و امیدی به حل ریشه‌ای مشکلات وجود نخواهد داشت.

قیمت‌های فعلی خودروهای داخلی در بازار به شرح زیر است:

 


به گفته کارشناسان این قیمت‌ها مربوط به مدل پایه و تک‌سوز این خودروهاست. با توجه به قطع عرضه از سوی برخی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها در نمایندگی‌های فروش مختلف مقداری متفاوت است.



 مصوبه اخیر دولت در مورد قیمت‌گذاری خودرو با ارز مبادله‌ای، علاوه بر گمانه زنی‌هایی که در مورد قیمت جدید خودروها به همراه داشته، باعث افزایش تا 7 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار نیز شده است.

مصوبه دولت در مورد قیمت‌گذاری خودروها درحالی صادر شد که قیمت خودرو در بازار با سیر صعودی همراه است و در مورد برخی خودروها نیز می‌توان به دو برابر بودن نرخ بازار نسبت به قیمت کارخانه اشاره کرد.

در چنین شرایطی کمتر فروشنده‌ای حاضر به عرضه خودروی خود در بازار است و بیشتر فروشندگان منتظرند تا بازار، افزایش قیمت بیشتری هرا شاهد باشد.

در حال حاضر قیمت هر دستگاه پژو 206 تیپ 5 در بازار 41 میلیون تومان است که نسبت به روزهای گذشته افزایش 2 میلیون تومانی را می‌دهد، همچنین قیمت پژو 405 با افزایش یک میلیون تومانی طی روزهای اخیر به 25 میلیون تومان رسیده است.

قیمت تیبا نیز 500 هزار تومان افزایش یافته و این روزها 19.5 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در مورد تیانا هم می‌توان به افزایش یک میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن با قیمت 129 میلیون تومان اشاره کرد.

در روزهای اخیر ماکسیما نیز رشد هفت میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر 105 میلیون تومان معامله می‌شود. افزایش قیمت مگان هم در بازار یک میلیون تومان بوده و قیمت این خودرو به 76 میلیون تومان رسیده است.

موهاوی نیز با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی طی روزهای اخیر، در حال حاضر به قیمت 180 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود. در مورد مزدا 3 نیز می‌توان به رشد 7 میلیون تومانی قیمت این خودرو و فروش آن با قیمت 105 میلیون تومان اشاره کرد.

قیمت هیوندایی i20 نیز در بازار به 65 میلیون تومان رسیده که رشد 4 میلیون تومانی را طی روزهای اخیر نشان می‌دهد. افزایش قیمت کرولا نیز در این مدت 2 میلیون تومان بوده و در حال حاضر به قیمت 99 میلیون تومان معامله می‌شود.

آزرا گرانجو هم با افزایش قیمت 5 میلیون تومانی این روزها به قیمت 165 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. رشد قیمت سانتافه و سوناتا نیز در بازار به ترتیب 7 و 5 میلیون تومان بوده و در حال حاضر این خودروها 165 و 140 میلیون تومان معامله می‌شوند.

 

گمانه‌زنی در مورد قیمت جدید خودروها


مصوبه قیمت‌گذاری خودرو در حالی بر لزوم قیمت گذاری با ارز مبادله‌ای تأکید دارد که گمانه‌زنی‌هایی درمورد قیمت خودروهای داخلی با اجرای این مصوبه صورت گرفته است، به طوری که بحث‌هایی در مورد قیمت‌گذاری حدود 20 میلیون تومانی سایپا 111 مطرح است که در حال حاضر قیمت کارخانه‌ای این خودرو 12 میلیون تومان و قیمت بازار آزاد آن 16.5 میلیون تومان است.

در مورد نوع معمولی پراید نیز بحث‌هایی مبنی بر قیمت‌گذاری 15.5 تا 16 میلیون تومانی مطرح است. در حال حاضر هر دستگاه سایپا 132 به قیمت 12 میلیون تومان توسط کارخانه عرضه می‌شود و همین خودرو در بازار با قیمت 14.5 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای و بازار آزاد سایپا 131 نیز به ترتیب 12.5 و 14.8 میلیون تومان است.

در خصوص تندر 90 مدل e2 نیز بحث‌هایی مبنی بر احتمال قیمت‌گذاری این خودرو در حدود 29 میلیون تومان مطرح است. در حال حاضر این خودرو در بازار حدود 35 میلیون تومان معامله می‌شود و قیمت کارخانه‌ای آن 21 میلیون تومان است.

در مورد خودروهای پر فروشی مانند سمند و پژو 405 نیز گمانه‌زنی‌ها از تغییرات جزئی قیمت کارخانه‌ای این خودروها حکایت دارد.

بحث افزایش قیمت خودروهای داخلی درحالی مطرح است که گفته می‌شود قیمت‌گذاری جدید باعث کاهش قیمت تعداد محدودی از خودرو‌ها مانند مگان و پژو 206 در بازار خواهد شد، هرچند قیمت کارخانه‌ای این خودروها نیز به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.



 در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا 111 به قیمت حدود 17 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 11 میلیون و 780 هزار تومان است.

سایپا sl 131 نیز به قیمت حدود 15 میلیون و 500 هزار تومان و sx 131 نیز به قیمت حدود 17 میلیون تومان عرضه می‌شد. البته قیمت رسمی sl 131 معادل 11 میلیون و 540 هزار تومان و sx 131 نیز 11 میلیون و 940 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت تیبا نیز به حدود 21 میلیون و 600 هزار تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو 15 میلیون و 430 هزار تومان تعیین شده است. تندر 90 مدل e2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود 35 میلیون تومان به فروش می‌رسید. البته قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون و 50 هزار تومان است.

قیمت مگان 2000 اتومات نیز به حدود 76 میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو 57 میلیون و 580 هزار تومان تعیین شده است. ماکسیما نیز در حالی به قیمت حدود 105 میلیون تومان به فروش می‌رسید که قیمت رسمی این خودرو 85 میلیون تومان است.

در هفته گذشته در گروه محصولات ایران خودرو، خودروی پژو 206 در برخی نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو 206 صندوق‌دار نیز در مدل v9 این خودرو به حدود 50 میلیون تومان و در مدل v8 نیز حدود 42 میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی مدل v9 حدود 26 میلیون و 370 هزار تومان و مدل v8 نیز 22 میلیون و 690 هزار تومان است.

تندر 90 ایران خودرو نیز در مدل e2 آن به قیمت حدود 34 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسید. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون تومان تعیین شده است.

پژو 405 نیز به قیمت حدود 23 میلیون تومان عرضه می‌شد. البته قیمت مصوب این خودرو 15 میلیون و 580 هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز به حدود 33 میلیون تومان رسید. قیمت رسمی این خودرو نیز حدود 23 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت‌های یاد شده مربوط به مدل پایه و تک‌سوز این خودروها است. با توجه به قطع عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها در نمایندگی‌های فروش مختلف مقداری متفاوت است.



چهار شنبه 16 / 11 / 1391برچسب:بنز,سی کلاس,CClass,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 کمپانی خوش آوازه «مرسدس بنز» عضو جدید باشگاه 500 اسب بخاری ها یعنی مدل c63 amg را معرفی و اعلام کرد که از آن در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» رونمائی خواهد نمود.

برای این اسطوره آلمانی، یک پیشرانه 6.2 لیتری تنفس طبیعی، با 507 اسب بخار قدرت و 610 نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته شده است که حداکثر سرعت 274 کیلومتر در ساعت را برایش به دنبال دارد.

 

 به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، سیستم ترمز amg، درپوش جدید موتور، رینگ های 19 اینچی از جنس آلیاژ آلومینیوم، تزئین براگیر، قاب آینه ها و قاب جلوپنجره با رنگ مشکی و تودوزی چرمی کابین، بخشی از اطلاعات منتشر شده راجع به این زیبای وحشی به شمار می روند.

 



چهار شنبه 16 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 مسئولین کمپانی «سایون» از ساخت نسخه کانورتیبل مدل fr-s خبر داده و اعلام کردند، که نمونه اولیه آن اوایل ماه آینده میلادی در نمایشگاه اتومبیل ژنو به نمایش در خواهد آمد.

 به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، مسئولین کمپانی «تویوتا» طی مصاحبه ای درباره این پروژه علام کردند: "با رونمائی از نمونه اولیه این خودرو در نمایشگاه ژنو می توانیم نظرات مردم را درباره آن بسنجیم و مطمئن شویم نتیجه کار مورد پسند آنها قرار خواهد گرفت یا خیر؟ البته با توجه به موفقیت های مدل کوپه و همچنین نتیجه آزمایشاتی که تاکنون، توسط مهندسین ما روی آن انجام گرفته است، امیدواریم که همینطور باشد."



چهار شنبه 16 / 11 / 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 در پی انتشار کاتالوگ حراج مجموعه میکرو اتومبیل های کلاسیک آقای «بروس وینر» که توسط مسئولین برگزاری حراج rm صورت گرفت، نویسندگان چند نشریه معتبر خودروئی دست به کار شده و 5 مدل برتر این حراج را پیشاپیش معرفی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، 5 میکرو اتومبیل برتر این حراج عبارتند از:
1- مدل zundapp janus سال 1958 با قیمتی بین 30 الی 40 هزار دلار.
2- مدل bianchina panoramica فیات سال 1965 با قیمتی بین 30 الی 40 هزار دلار.
3- مدل multipla فیات سال 1960 با قیمتی بین 50 الی 60 هزار دلار.
4- مدل trabant p50 سال 1958 با قیمتی بین 25 الی 35 هزار دلار.
5- مدل lightburn zeta runabout سال 1964 با قیمتی بین 10 الی 15 هزار دلار.

باید منتظر ماند و دید! 



 نیسان هم اکنون قیمت مدل های 2014 تنها سوپراسپرت خود یعنی GT-R و همچنین تنها کراس اور کابریولت خود یعنی مورانو کراس کابریو را برای بازار ایالات متحده اعلام کرده است . . .

  

روی تیتر کلیک کنید

 



ادامه مطلب ...


آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1059
بازدید ماه : 6435
بازدید کل : 449356
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2